Mina favoriter hela helgen!

Jag var tvungen att sno lite bilder från malin eftersom jag lyckats tappa bort 
min kamerasladd. ÅH!

Helgen har gått sinnessjukt snabbt. Fredagen spenderade jag framför tv:n 
och "på spåret" med familjen Engwall. Jag sov mina välbehövliga timmar och 
på lördagen firades syster H. 

Under lördagskvällen träffade jag mina absoluta favoriter hemma hos Malin, som
förövrigt kan vara en av de sötaste som finns. :)
Eftersom kön till hugo var ungefär lika lång som nilen och kön till Otten var ungefär lika
lång som mina ben valde jag det senare alternativet. Något som jag i efterhand tycker
känns lite onödigt.. Men! Som tur är höll mina kompisar mig sällskap! ♥

Idag är det adventspyntning som gäller!  

Kommentarer
Postat av: malin

det var jätte kul att träffa dig i lördags! mer sånt :D vi kanske kan ta en fika i veckan eller så?jag är ledig på onsdag? :)



söt du är !

Postat av: ida

Haha va kritisk du är mot dina ben. Dom är fina. Du är fin! Jag är en idot! Vi hörs sen pok

2008-12-01 @ 13:42:40
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Cat

Hur smakade fisksoppan :)



Jag har också tappat bort min kamerasladd.. sjukt störande. Jag skulle också gått ut i fredags men det blev inte riktigt som planerat.. lång historia.. får berätta någon gång. Tjingtjong

2008-12-01 @ 14:36:46
Postat av: Catigen

Jag kom på en grej om din kompis som var med i Torsdag.. jag vet att jag såg henne tidigare under kvällen och tänkte vem fan är det där.. men så nu gick det upp ett ljus var jag kände igen henne ifrån.. alla bilder på din blogg såklart!

2008-12-01 @ 14:39:03

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback