"Det här kommer absolut ingen vilja veta"

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Suegn på något, rastlös.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, pyttipanna, korv... osv osv. 
Kläder just nu: Strumpbyxor och lång kofta.
Musik just nu: TV
Vad sa du senast: "Det här vill ju absolut ingen veta" 
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Solig, ljummet... Eller regn och storm, om man ska kolla på film.. :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Robin, ett flygplan, solskydd 
Spelar du nåt instrument: Har spelat tvärflöjt. Haha!
Morgon- eller nattmänniska: Båda, tror jag faktiskt.
Sparare eller slösare: Ibland slösa, ibland spara.
Vem är viktigast för dig: Definitivt min familj och vänner.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej, jag tror inte det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Hur många barn har du/vill du ha: Minst två, högst tre.
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Fästingar.
Bästa bok? Det blir de jag läst senast: Snabba cash, Stieg Larsson triologin. + Aprilhäxan också förresten.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Ganska ofta stökigt hos Robin. Städat i mina rum.
Gungar du på stolen? I skolan gjorde jag det. Inte nu.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Helt klart!
Hur många syskon har du? Syster Hedvig. :)
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Så mycket som möljligt.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Natur-Samhäll.. Velig som jag är.
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? Ibland.
Vad gör du om du får hicka? Dricka varannan klunk vatten med huvudet nedår och varannan klunk med huvudet uppåt.
Röker du? Hmm.. Nej
Snusar du? Nej
Kaffe, te eller inget? Båda.


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback