081005

Hedvig och jag har nu sett klart hela O.C. Jag tycker faktiskt inte att det spårade ut så värst mycket som alla säger.
Och som den lilla fjortis jag är så måste jag erkänna att jag är en sucker för seth.
(Jenny, du är inte ensam med andra ord)
Jag planerar att köpa en till box med någon meningslös serie att följa, och det ser jag fram emot!
 
Nu åker Heddan och ska inte komma tillbaka förrän i jul kanske. Hur ska det gå till, undrar jag. Åh!

Nu ska jag till robiniho som sitter framför tv:n (jag kan satsa en miljon på det) och väntar på att jag ska
komma och underhålla honom. Jag brukar köra på step. 

Nej fy fasen vad tråkigt. Jag måste sluta skriva. Nu ska jag itne ens sätta in någon konstig bild com
absolut inte har med inlägget att göra. I'll be back!


                                

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback