X-tra-hold-super-never-ending-glue, someone?

Jag känner att min energi bara plötsligt har försvunnit. Jag känner för att klistra fast mig i soffan och bara ligga där och aldrig resa på mig. Men det kommer inte att fungera. Dels finns det inget klister som är starkt nog och dessutom har jag köpt ett par jeans som jag gärna vill kunna få på mig, även om några veckor.

Hur som helst är det fredag imorn! Hur klyschigt det än låter så har veckan verkligen bara runnit förbi, hur snabbt som helst! Mina planer för helgen är fortfarande ganska.. dimmiga.. eller obestämda.

Nej, men fy. Nu ska jag slita mig ur klistret och äta biffar, gräddsås, potatismos och lingon. Mmm..



Titta så glad man blir av lite sol och värme och tunna kläder.

Kommentarer
Postat av: linn

vi gillar allt med sommaren! nu kommer vintern, den kan bli intressant!;)


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback