080906

Jag öppnade precis mina små springer till ögon efter att ha sovit i flera timmar.
Jag tänkte att det kunde vara en bra ide eftersom jag jobbar natt.. Men nu känner jag
mig bara ännu tröttare och absolut inte sugen på att springa runt och plocka upp flottiga
glas på en nattklubb. Men det brukar alltid blir roligt när man kommer dit!

Nu ska jag hit the roads igen. Till Robin. Han verkade inte så jätte exhalterad över
att vi ska ses. Men vafan. Jag har inte så jätte mycket annat för mig.



Saknar att förfetsa med alla de här tjejerna hemma hos Frida. (Räkna dock
bort att Frida spiller på sin klänning och stampar runt i lägenheten med tvål
och en hårtork)
Saknar inte ni det?


Kommentarer
Postat av: ida

åååh, jag saknar också! men måste nog säga att jag INTE saknar mina ben på den här bilden. hahahah fyfan vad feeeta! miss you marty

Postat av: linn

JOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

2008-09-10 @ 13:19:54

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback