Nighty

Sissodär, nu är det dags för mig att gå och lägga mig. Eftersom mina dagar är så otroligt händelselösa just nu känner jag mig väldigt hispig inför morgondagen. Jag och Sanna ska nämligen åka till Linköping. Sanna fick en varning om att åka till Gullspång (någon slags utförsäljning av kläder, dit vi tänkte åka i första hand) eftersom det bara fanns stövlar och orange tröjor kvar.

Vi har därför bestämt oss för att göra en stor satsning på Linköping. So nice!

Vi ses imorn.... Förhoppningsvis med kameran fulladdad med min fynd så ni kan tycka och tänka om det.

Godnatt loves!


Kommentarer
Postat av: sanna

WEIIII:) Nu ska jag klä på mig! Puss

Postat av: Carolina

Hej!

Här sitter jag på jobbet - lite tomt är det allt utan dig! (för att inte säga mycket tomt)



Hoppas du hade det bra i Linköping! Vill se dina inköp ;). Jag var faktiskt också i Linköping imorse - köpte skor, två par.



kramar från mig...

2008-09-03 @ 19:05:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback