Dream on

Kom att tänka på en sak som hände när jag vaknade imorse. Jag vaknar upp helt lycklig efter min dröm.

Jag drömde nämligen att jag befann mig på cubus (det var dock inte cubus-affären i drömmen var det en vintage butik). I affären fanns HUR mycker kläder och skor som helst som en söt tjej hade donerat (nämner inga namn, det kan bli lite pinsamt om den personen läser och får reda på att hon varit en karaktär i min dröm). Jag gick runt i affären i flera timmar och hitta hur snygga saker som helst. PLUS att det var billigt. Jag hittade ett par bruna boots som såg ut precis som jag vill ha dem och en jätte fin blommig klänning och en väska och massor mer. Jag tror jag var inne på affären nästanen hel dag. 

Samma helg som shoppingturen var det en maskerad-helg. Olika maskerader med olika teman i tre dagar! Så himla roligt. Det borde man göra någon dag. Sista dagen var temat mellanstadie (alltså platåskor, jassbyxor och små korta t-shirts). Jag var påväg till JC för att köpa ett par utsvängda jassbyxor till kvällen när jag upptäcker att Ida är borta. Men när jag kommer fram till JC sitter hon på en bänk. Och hon är vinglande full.. Festen hade inte ens börjat.

Sen väcktes jag av Robins alarm. Och HUR jag än försökte kunde jag inte komma tillbaka till min roliga dröm efter det.

Jag skrattade till lite och Robin kollade på mig. Jag förklarade anledningen till skrattet, alltså drömmen.

Martina: Det var min bästa dröm på länge! Åh, jag vill ha de där kläderna.
Och jag var alldeles ensam i butiken. Så himla roligt!

Robin: Jag drömde också jättekul. Jag kommer inte riktigt ihåg. Men jag var med i ett TV-spel.  Det var jätte kul!

Även om vi har gemensamma intressen så kan man se hur vi skiljer oss åt i våra drömmar.

Nu ska jag fira Malin W ! GRATTIS HJÄRTAT!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ojoj, vem borde klaga på vem om berättelser om utförliga drömmar:) Tror jag överlämnar första platsen till dig min lilla tjej

Postat av: Cacacacacaaaa

Hello.. I'm baack!

Saknat mig?



Oh shit.. en lexus.. precis som Maddelän alltså!

Ja... hon kanske var älskad av alla.. alla utom mina klasskamrater jag har ingen aning. Vi höll oss mest i källaren, vi monster haha!



Jajjamenasan.. partylivet var veerkligen igång hahah! Eller inte! Vi var barnvakter :)



Ber du mig om hjälp Martina, kära vän! I så fall hjälper jag dig gärna med utklädningstips!



Det är en grej i blogger.com som kollar upp allt sånt där. Vet inte om blogg.se kan fixa sånt?



-

Jag älskar sådana drömmar. Jag brukar fatta i drömmen att jag drömmer och då håller jag i mina nyinköpta prylar extra hårt och önskar att de ska följa med mig till det "vakna" livet! Det har bara fungerat en gång dock!



Kramelikram



2008-09-22 @ 17:55:00
URL: http://www.catessecret.blogspot.com/
Postat av: Cate

Jag läste igenom min kommentar och fick känslan av att jag var sjukt dryg.... jag är inte det (jag vill i alla fal tro att jag inte är det... :)

2008-09-22 @ 18:01:33

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback