Rosa 20-åringar!

Jag är tillbaka på jobbet efter en riktigt bra helg!

Jag och Ida lyckades genomföra vårt rosa-party-projekt tillslut och jag hade en trevlig kväll!

Ett litet förtydligande bara för de som kanske har missförstått det här med en födelsedagsfest: När man planerar och bjuder på mat och dricka brukar det ofta vara så att man anpassar mängden till antal personer. Det är det som är själva vitsen med OSA (som förövrigt betyder: om svar anhålles, man förväntas alltså höra av sig med ett besked om man kommer eller inte). Att tacka "JA" be tyder att man ska dyka upp, för att vara övertydlig. Och för den som inte riktigt har varit uppmärksam på engelska lektionen: Attending har samma innebörd som jag kommer .
Nog tjatat!

Jag är verkligen glad över att jag har så många underbara kompisar som ville vara med i lördags. Blir helt rörd när jag tänker på alla som har tänkt efter och köpt en present och klätt sig i rosa! Så otroligt gulligt! Jag önskar att jag kunde göra en liten repris på lördagskvällen. Tack så hemskt mycket till alla er som var där!


Jag, i min rosa och otroligt korta klänning.


Coola gänget!


Min festfixarkompanjon med en god och en äcklig drink!


Martin Björk-älskaren, golfarn och otroligt bekväma katten!


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha, du är så rolig! Gud, vad är det där för kort, vad håller jag på med? :) Psyk-sanna is back!



Du var så söt i din lilla dress! PUSS MARTY!

Postat av: Bekväma Katten!

Tack som sagt, det var trevligt.

Men detta betyder ju bara en sak och det är att jag måste bjuda igen!

Sommarfest i Stekeborg, whos up?

2009-04-20 @ 16:05:45
URL: http://catessecret.blogspot.com/
Postat av: sara

tack för i lördags Martina :) Hade super kul! kram sara

2009-04-22 @ 00:12:33
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: The Bridezilla

Hej sockerface!

Jaa, haha. Rackarns Ida att duscha med min Alexander! Tror du att hon blev sur för att jag stal dem? :)



Men du var ju värdinna, klart du hade mycket att stå i. "Ååå, vad det är varmt i min frack. Jag brukar inte ha frack vanligtvis!". Sjukt söt!



Jag själv irrade runt som en yr höna. Ska jag vara ärligt minns jag inte så mycket från kvällen? Var jag otrevlig?



Annars säger jag bara att det är sjukt mycket bröllop på gång. Det är tyger, den är blommor det är bordsplacering OMG vad har jag gett mig in i?



Har du några festfixartips?



Men vad bra då, då litar jag att du och söta Ida kommer och festar. Festerna på landet brukar enligt mina erfarenheter vara vildast.. vågar man det?



Ps. Jag gjorde lite reklam för din syster på bloggen! Hoppas att hon vinner!



Nu ska jag sova PUSSOKRAM

2009-04-22 @ 01:07:59
URL: http://catessecret.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Nej fy tusan vilket dåligt samvete jag får nu! ja ville ju så gärna komma, och jag hade tackat ja! men i sista sekund så hade jag ju ingen att gå dit med, och ville inte komma själv. Så synd.

PUSS.

2009-04-22 @ 17:23:57
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: mogi

Vad roligt att du vill vara med i vitamin tävlingen, tyvärr har du missförstått uppgiften, du ska skriva ett inlägg i din blogg för att sedan lämna länken till inlägget som en kommentar i min blogg, men det är inte försent ännu =)

2009-05-13 @ 11:17:43
URL: http://mogis.se

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback