Chokladbulle

Idag träffades Ida och jag för första gången på länge (känns det som i alla fall). Vi kollade en snabbis i några affärer innan vi gick till waynes där jag lyxade till det med en stoor kaffe latte och en flaska grönt iste. Så nu har jag varit ständigt kissnödig i några timmar efter all denna vätska. 

På Waynes träffade vi Becca och Sofie! Vi pratade alla hjärtans dag, körkort och norrköpingsfolk, alla totalt okända för mig. 

Både Sofie, Ida och Becca var värsta söta på sina körkort. Själv ser jag ut som en 3-åring som precis har sett ett spöke och precis ska brista ut i gråt för att sedan, mitt i all förskräckelse, skriva en namnteckning. 

I själva verket tog jag kortet nästan ett år innan jag körde upp, samma dag som jag gjorde teorin. Jag var osminkad och vettskrämd (eftersom jag var nervös för att kugga teorin).

Resultatet:



Nu ska jag umgås med min kära pojkvän som tittar besviket på mig varje gång 
jag ägnar tid med datorn.

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback