Gråare än huden!

Min fina toppenhumör fortsätter! Vad har jag för hormoner i kroppen egentlien? Jag tror det beror på delar av min omgivning också i också för sig. Jag känner mig allmänt missnöjd med min tillvaro. Något måste hända!

Imorse åkte jag en slaskbuss till Norrköping. Jag hade planerat att ladda på mitt värdekort med 100kr eftersom jag sällan åker buss. Då känns det riktigt onödigt att slösa pengar på ett sådant. Men när jag steg på bussen hade tydligen inte föraren tillräckligt mycket pengar för att växla min femhundralapp. Han kunde naturligtvis inte bjuda på 31kr, utan jag tvingades slösa 200 av mina dyrbara kronor på ett värdekort som antagligen hinner gå ut innan jag förbrukar det! När fått två hundralappar och fem tjugolappar tillbaka upptäckte jag att det redan fanns 86 kr på kortet. Jag hade alltså inte ens behövt ladda på det från första början! Ännu en gång står jag för dagens besvärliga i-lands problem som gjorde början på min dag ännu gråare än min hy. Och min hy är riktigt grå.   

Min veckoplanering ser ut såhär:

Måndag: Jobba sent.
Tisdag: Bio med pappa
Onsdag: Träffa Ida!
Torsdag: Ev. Träffa Fröken Å! Samt Fröken K :)
Fredag: Ev till sthlm ( om jag inte åker på lörd)
Lördag: Fest i Stockholm med faster fusko (Hedvig)!
Söndag: Robin kommer hem! ♥

Idag fyller min favoritMikaela år! Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis Grattis


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback