Grönt te, min medicin!

Jag kollade på nyhetsmorgon imorse med min frukost (hjortrontoygurt med blåbär, knäcke med stark ost och grönt te) i knät när de började prata om hur bra det är att dricka grönt te. Jag visste redan att det var bra för huden och att te (speviellt grönt och rött te) innehåller antioxidanter men att det hade samma effekt som blodtryckssänkade mediciner, visste jag inte!

Det kanske därför jag sällan blir sjuk, jag dricker ju ändå fyra-fem koppar grönt te om dagen!  


Mmmmm!

Kommentarer
Postat av: Catean

Tjohoo!

Nä jag håller med. Jag har inte heller blivit sjuk sedan jag börjat dricka det gröna guldet, kan ju vara för att man dricker kopiösa mängder!



Fick du mitt mail med din klon eller?


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback