Härlig helg!

Den här helgen har varit nästan perfekt. Det sämsta med att åka bort är att det är så tråkigt att komma hem. 

Fredagen spenderade jag hos Sanna och Adolf och senare med Douglas, max, Elin och Danne.. Och mojitos. Mmm!
Vi gick till La roy och dansade på det dansgolv där jag vill minnas att de spelade housemusik sist jag var där men som nu hade växlats till "jag vill vara din Margareta.."

Lördagen gick åt till shopping. Ska visa mina fynd så fort jag orkar. Som vanligt kan det alltså ta ett tag. Ork är en känsla som känns som bortblåst för tillfället. 

Jag, Robin och Hedvig åt en romantisk alla hjärtans dag middag för tre. Väldigt mysigt och väldigt gott. Min snälla, söta pojkvän hade bokat hotell åt mig och honom. Där spenderade vi natten, efter en flaska rött och några drinkar, en skoincident och ett besök på Anglais. 



Jag och Solen


Nej, jag har tappat suget för det här nu. Det känns larvigt att inte kunna skriva vad 
jag känner, säga vad jag känner och vara som jag är utan att få dåligt samvete.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

House golvet var en riktig hit:) Men fotbollsgolvet var också svårslaget. VAd gör du? PUH


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback