Lördag!




Det är inte ofta man får träffa solen nu för tiden. Hon har dessutom blivit
en hemmatjej, enligt henne själv. Men jag tvingade ut henne och fick se en
liten glimt av den forna partysanna (inte den sanna som däckade i en blå
sidenklänning i en skabbig samlingslokal i fylligarum dock, TUR DET!)

Men kvällar som igår väcker ändå gamla fjortisminnen till liv. Sminkning och
klädväljande i mitt rum. En runda till hemmets spritförråd och kort där armen
syns och plutande munnar.

Nästa gång är det du och jag som festar i stockholm! Då ska jag minsann få se
mer än en glimt av partsanna!


Kommentarer
Postat av: sanna

Hahahaha! Då ska du få se på party! Kan du inte ta på dig sidenklänningen och jag den gröna med paljetter, haha! DÅ får Sthlm se på party. När kommerdu? Haha, fan vad fula vi är på bilderna! Det var kul och bra att du släpade med mig ut. PUSSSSS


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback