Och jag diskar och jag städar..

.. och jag handlar och jag fixar. Och flickan sitter och latar sig.. La la la la la la..

Robin står i köket och har hittat på en sång om hur det är att vara honom. jag hör honom ibland och har uppfattat ovanstående ynkliga texter. Han tycker enormt synd om sig själv för att han står och diskar just nu. En syssla som jag annars ofta åker på. Jag kan ju tillägga att jag precis kommit hem från jobbet. Robin har varit ledig. Haha!

Nu ska det lagas kycklingfile, hasselbackspotatis och bearnesesås. Mm M!


Hej då från lata, lata mig och min askunge till pojkvän!

Kommentarer
Postat av: maija

Neej precis, röd känns lite för vanligt. Många har sagt grön, eftersom jag har lite röda toner i håret. Linserna vet jag inte om jag ska ha.. Kan hända :) Jag älskar ju din klänning, hade tänkt fråga om du hade nått mönster på den? Vill ha något liknande. Tycker om urringningen där bak! Skitsnyggt.


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback