Ooooh, tråååkigt!

Eftersom jag har absolut ingenting att göra så har jag efter att ha läst igenom lite bloggar hittat den här otroooligt roliga aktivitet och tidsfördriv. Det går ut på att svara på frågorna. (Big surprise) Svaren på frågorna måste dock börja på samma bokstav som ditt namn. Vilken späänande twist, eller hur? Hehe.. Alla som har lika tråkigt som jag kan ju göra den! 


1. Vad heter du?
 Martina
2. Ett ord på 4 bokstäver? Myra
3. Flicknamn? Majken
4. Pojknamn? Mårten

5. Yrke? Massmördare (men herregud vad brutalt, det var det enda jag kom på)

6. Färg? Messmörsbrun

7. Klädesplagg? Morgonrock

8. Mat? Macka

9. Sak i badrummet? Matta! (det tog lång tid att komma på..)

10. Plats/stad? Marocko

11. Orsak att vara sen? Mensvärk

12. Något man skriker? Meh ååh! Rooooobin!

13. Film? Mamma mia

14. Något man dricker? Morotsjuice

15. Band? Money Brothers

16. Djur? Mask

17. Gatunamn?  Men, här kan jag ju hitta på vad som helst! Mellan gatan!

18. Bil? Mitsubishi

19. Sång? Måndagsbarn

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Maratonlopp


Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback