Tooooorsdag!


Dessa tog jag imorse med min fågel-klo-hand.

Igår var jag, mamma och Håkan på Australia. Hm, jag vet inte riktigt om jag tyckte filmen var bra eller inte.
Jag hade bara förväntat mig något helt annat. Jag hade förväntat mig en film som var lite fakta-dokumentär
inspirerad. Men filmen var mer som en teater. Tydliga kulisser, uppenbara skämt, överdrivna personligheter.

Jag vet inte hur många gånger poslinet började skallra för att ett gäng hästar eller kor kom galopperande 
eller hur många scener det var med folk som skiljdes åt och det sista man fick se var två händer där två
långfingrar gled ifrån varandra. Nästa bio att se är Män som hatar kvinnor. De som inte har läst böckerna
har jag lust att tvinga till att göra det. Mycket, mycket bra! 

Det var så skönt att komma hem igår! Jag hade saknat mitt fina rum och mina bortglömda kläder i
garderoben. Och mamma såklart!

Idag är det torsdag! Så himla skönt!

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa karlsson

Kan inte du jag robin o chrillerill gå på bio tilllsammans?

Postat av: Ida Linnéa karlsson

Kan inte du jag robin o chrillerill gå på bio tilllsammans?

2009-02-20 @ 11:55:42
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback