Nu börjar ett av mina nya liv, igen!

Idag börjar mitt nya liv! Eller nej förresten, ikväll börjar mitt nya liv! Jag åt nämligen en semla förut.  (jag vet, det är tisdag, istället för måndag, när mina nya liv brukar börja .. bli inte chockade!) Men jag känner verkligen att det är dags nu. Jag börjar utveckla ett allt växande, kroniskt blåmärke på nedre delen av högra sidan på min mage eftersom jag nyper till där varje gång sätter mig ner och känner att den inte längre stannar innanför byxkanten.

Ikväll blir det afro och abs. På torsdag blir det antagligen box och på fredag afro. Jag känner mig väldigt motiverad faktiskt. Tror det är tack vare att jag verkligen åt upp varenda smula av den där monstersemlan jag åt förut.  Dessutom kommer denna helg bli en total vit helg. Okej, kanske lite vin. Men det har man ju bara hört att det ska vara bra, eller hur!?


Kolla vilken fin bild jag tog vid industriområdet ---> Massor av istappar i träden! Min mobilkamera
är ganska bra, måste jag erkänna!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul det är att läsa sånt här när man sitter & äter en kex chocklad... (semla åt ja för 2 timmar sen) haha fyfan!! Men du har ju ingen mage, de såg man ju på australien bilderna, du är perfekt! PUSS!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback