"Jag vill bli ny"

Igår började jag inreda mitt nya skåp (som också ska fungera lite som en byrå/garderob, eftersom mina grejer inte får plats i garderoben)  som jag har fått hos mamma. Jag tittade in i min gamla garederob och upptäckte till min förvåning så himla mycket kläder som jag aldrig har, eller kommer att använda, blandat med sådant som jag har använt hur många gånger som helst men som jag nu inte kan förstå varför. Jag tycker att jag rensar ur min garderob ganska ofta och slänger sånt som jag inte vill ha. 

Var det verkligen inte längre än såhär jag använde den där korta, korta, vita kjolen med resår runt midjan och volanger som precis täckte rumpan...? Eller var jag verkligen vid en ålder med två siffror när jag hade på mig den där orangea toppen med urringning till naveln, resår nedtill och pufform?

Garderoben tittade tillbaka på mig och jag såg verkligen att garderoben sa: Jag vill bli ny! Med det menade den förstås att den ville innhålla nya kläder. Jag hoppas på att kunna göra min garderob lite gladare imorn!


Såhär kan jag tänka mig att min garderob vill se ut! (speciellt
den lilla, lilla handväskan högt upp till vänster. Den kan
vara bra att han om man till exempel spelar brännboll med
klassen  första dagen i ettan! Haha)

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback