090204

Tack för all hjälp med att fylla upp min almanacka (haha, inte en enda kommentar!) Kom igen nu! Om bara hälften av er smygläsare skulle skriva en kommentar så skulle jag ju ha kommentarer att läsa hela eftermiddagen!

Förövrigt måste jag bara påpeka att det inte är oändligt långt kvar till våren! (okej, jag ska inte hetsa upp mig för då blir jag bara besviken när det börjar snöa om två månader) Men är det inte underbart? Frågan är bara om jag kommer få mer panik när jag inser att tiden går och jag står stilla? Döda min inte nu ni som fortfarande går i skolan, men ibland längtar jag faktiskt tillbaka. Såhär i efterhand känns det som att det inte fanns några bekymmer då.

 
Biologiexkursion till kolmårdens djurpark. Helt bekymmersfritt! Nej, när jag
tänker efter var det inte helt utan bekymmer. Vi var ju ändå tvugna att skriva en
20 sidor lång redovisning á la Maritta efteråt. Inte helt fritt från panikångest!


Men ändå! Visst ser det ut som getungen njuter? Han hade antagligen också
panik.
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha apotekare låter intressant, det är bra med mål!:D



jag vet inte men jag funderar ju på barnsjuksköterska, men jag ändrar mig varje dag typ;D men just i dag när jag vaknade ville jag det, får se vad som händer i morn:D ångest!



haha joo iofs ganska många unga på mitt jobb, men skapligt segt o sitta i kassan i 6 timmar, vilket händer ganska ofta!:D



det tycker jag avsolut att vi måste göra, får besätmma nåt=) en liten reunion kanske;)

2009-02-04 @ 11:11:02
Postat av: från linn, glömde skriva det!=)

Postat av: Ida

2009-02-04 @ 12:02:28
Postat av: Ida Linnéa karlsson

Asså haha vi MÅSTE kolla på våra "mitt i naturenfilmer" hajj här sitter vi o letar efter björn. Men under tiden försöker vi upptäcka spännande saker i naturen. en hoond! Ja va fan hände med våran torsdagstriss?? haha. jag måste säga en sak sen, ring när du har lunch :)

2009-02-04 @ 12:06:10
URL: http://idalinnea.webblogg.se/
Postat av: Katrin - Less Is More!

Såå sött!

Jag blir lite avis över att du lyckades fånga en lite get! Det måste ha varit äkta kärlek!

Ja jag förstår vad du menar med läsare som aldrig visar sig... mitt läsarantal har sjunkit drastiskt efter jul dock, undra varför?? Alla mina läsare upptäckte säkert din blogg och drog hit istället!!



Den legendariska palace-tjoffe, haha, ska ha födelsedagsfest på Palace på lördag det var typ entré, fördrink och något lätt att äta. Du är säkert välkommen dit!!!



Haha, jag vet inte vad jag tycker om Carola. Farmor älskar henne men jag är lite tveksam. Jag brukar dock alltid sjunga "Fångad av en stormvind" när jag blåser håret och dansa lite käckt, hahaha!!!



Ja, man kan säga att jag jobbar på hotellet men inte för hotellet ;). Jag sitter här i det så kallade kontorslandskapet med mitt egna lilla företag och jag logor och visitkort och annonser och ska snart göra en ny hemsida åt Stegeborg. Jag gör designen och får hjälp med kodningen av en datakille! Förut satt jag hemma men det var så tråkigt att vara själv!!



Men får du inte bra ob om du jobbar kväll eller hur fungerar sånt på telia? Det kanske inte är ob där ;D



Tjoflöjt!

2009-02-04 @ 13:52:07
URL: http://catessecret.blogspot.com/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback