Australia

Då har jag äntligen hittat sladden till min kamera, det betyder att jag ska visa
lite fler bilder från det bästa landet jag varit i hittills!

På väg till Bondi Beach

Min coola syster

Hedvigs och min första utekväll, på kortet är vi inte medvetna om att mitt leg
inte ligger i min plånbok. Vi kommer alltså inte komma in. Sedan får vi
sitta på en kall stenkant i tre timmar innan vi ÄNTLIGEN kom in. Och när vi
väl gjorde det så var det salsakväll just den kvällen. Så det enda man såg var 
skjortor i pastellfärger, vickande mansrumpor och svettränder på alla ryggar.

Men, det visste vi inte på det här kortet, det är därför vi ser så glada ut.

"Jag trodde i alla fall det skulle finnas några halvsnygga turkar"


HELVETESVANDRINGEN.
Först tyckte vi att det var ganska roligt på helvetesvandringen..


Vi såg en kräfta i vattnet som vi drack ur, fräscht!

Lian!


Sen tröttnade jag lite....

"Vattenfallet" bestod av vatten som droppade ner för en klippa och som
blåste emot en som spott i motvind. Men Hedvig med sin wife-beater-keps 
tyckte det var ganska fint.


NYÅR!

'
Så himla gullig!


Vår andra utekväll, på bilden står vi på samma balkong som Paris Hilton
spenderade sin nyårskväll! Sen träffade vi en kille som försökte förhandla
sig till en kyss och förstod inte alls vad jag menade när jag förklarade för 
honom att det mest naturliga är att en kyss uppstår när det finns ömsesidiga 
känslor och är ofta inget man diskuterar innan det händer. Han blev instället
aggressiv och väldigt otrevlig. Mycket, mycket konstigt....
  

Gullegubben och hans mormor, oj, nej det var visst hans 19-åriga kusin
som bara verkar åldras väldigt tidigt.



Kommentarer
Postat av: huvudperuk

om du undrar varför du har 183191372962 sidvisningar just idag så står jag antagligen för de flesta. Jag försöker nämligen undvika att plugga och övertalar mig själv att andra "viktiga" saker faktiskt måste göras. jag saknar Australien!!

2009-02-08 @ 20:05:42
Postat av: huvudperuk

om du undrar varför du har 183191372962 sidvisningar just idag så står jag antagligen för de flesta. Jag försöker nämligen undvika att plugga och övertalar mig själv att andra "viktiga" saker faktiskt måste göras. jag saknar Australien!!

2009-02-08 @ 20:06:04
Postat av: Jenny

Fina bilder!!! Ni är så otroligt vackra du & hedvig!


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback