Nämen!

Kolla vem som besöker min blogg efter 150 år! Jag själv!

Jag har haft fullt upp med att sörja att jag har kommit hem från Australien och återvänt till min vardagliga rutin av jobb, havregrynsgröt, jobb, sova, jobb, kolla på tv och... JOBBA!

Men jag är väldigt glad över att min kapten rödskägg har väntat på mig här hemma och gärna ställer upp när jag vill kolla på scrubs och mysa och laga potatisgratäng. ♥

Min resa i Australien har, som ni förstår av mitt sörjande efter vi kommit hem, varit helt underbar! Med undantag av lite hyperaktiva personer i min närhet har jag verkligen ingenting att klaga på. Jag kan till och med se tillbaka på helvetesvandringen och tänka: "Äsch, det var väl inte så farligt. Det var ju trots allt 30 grader varmt och vi befann oss i en regnskog." Jag tror att jag, i mina tankar, förskönar det hela en gnutta just nu. 

Bilder från resan kommer så fort jag har hittat min kamerasladd!

Den här helgen ska jag, håll i hatten, jobba! Men det känns helt okej. Jag sitter just nu och äter bär och dricker te. Ikväll ska jag på bio och imorn ska jag på yoga. Det blir en riktigt lugn helg. Så skönt!

Nu ska jag jobba mina sista två timmar!


Jag, i somras när jag sulle lösa ett jätte
kostigt uppdrag tillsammans med piff och puff.

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback