Utmaning.

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Ja, nu tycker jag att jag passar att heta Martina. (tillskillnad från når jag var liten och tyckte det var helt ofattbart att mina föräldrar inte hade döpt mig till Elin) Det är lagom ovanligt för att folk ska komma ihåg det, men tillräckligt vanligt för att jag inte ska vara den enda som heter det.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Hm, jag har svårt att tänka mig att ett djur går och planerar ett bett på någon. Men det skulle väl vara min katt i så fall. Han är ganska smart.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

Absolut inte!

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Det måste vara Ariel. En tjej med böljande hår som dessutom bor på havets botten. Kan det bli bättre? 


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Verkligen! Jag vill bli något som jag kan känna mig stolt över. Jag ska utbilda mig, jag vill flytta och jag vill komma i mina replayjeans.  

6. Är du allergisk mot något?

Apelsin och Brun utan sol. Tyvärr brukar jag fuska lite med apelsinen.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Oftast.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Handdisken brukar inte hamna överst på listan..

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Fotboll!

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Jag blir alltid glad av att handla saker, även om de inte är till mig. Och jag blir glad av att resa och att vara ledig (vilket inte hade fungerat utan pengar) så ja, till viss del. Men man kan inte ersätta alla med pengar! Pengar är inte = Lycka.  


11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Både och. Fota är ett intresse som jag skulle vilja hålla på mer med. 

12. Sjunger du i duschen?
Nej, aldrig. Jag har försökt eftersom alla andra verkar göra det. Men jag känner mig bara iakttagen och obekväm. Jag är ingen duschsångerska helt enkelt.

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Nee..

14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Apelsin


15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Nej det tror jag inte.


16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Det är ju inte årfärgen som avgör vilken kille jag väljer. Men jag har någon slags svaghet för brunt år och bruna ögon.


17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
En kombination av familjemiddag och kompisfest!

18. Brukar du handla på kredit?

Nej.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Ja, många, många gånger. Eftersom jag har många släktingar i området har det liksom blivit en slags tradition.
Jag tycker om att åka dit. Det för med sig minnen och oftast kan man hitta något bland alla kalsonger med yfront och tandkrämer med namn som låter nästan som de i affärerna. inte Sensodyne utan Sinsodyn. ;)

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Jobba två timmar till och sedan gå hem och dricka Guava te.

Vem som helst som har tråkigt, svara på frågorna och kommentera sen så jag kan läsa vad nihar att säga! :)


Kommentarer
Postat av: ida

jag ska hitta nån mer sån där, det va kul att läsa tycker jag. kul att jämföra:D


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback