Monday

Hur tråkigt det än är med måndagar, så måste de ju faktiskt finnas för att man
ska tycka att fredagar, lördagar och söndagar är något speciellt.

Den här helgen har varit riktigt skön. Efter en besvikelse för att Bella åkte
ut från let's dance på fredagen gick jag och la mig ganska tidigt.

Lördagen spenderade jag och Robin  på IKEA för att hotta upp lägenheten lite.
Eftersom det är en hyres lägenhet känns det inte jätte angeläget att fixa till 100 %
men lite lull-lull är ju aldrig fel!

Såhär ser vår säng ut för tillfället. ( I det ljuva morgon dugg-regn-snö-äckel-skenet)
Vi köpte nya kuddar, ny lampa och nytt fårskinn (jag har en liten låsning på dem).

Nu saknas bara lite färg, det kommer en kudde jag köpte idag att tillföra!


Såhär skulle jag önska att det såg ut. Det kunde gärna får vara
en fin vindsvåning med träbalkar i taket också.

Jag hoppas ni noterar att lakanen är likadana i alla fall!


Nu ska jag drömma vidare och försöka få den här dagen att
försvinna. Okej att måndagar finns, men måste de vara så himla
låååånga!?

Kommentarer

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback