Yes, en ny vän!

Hi

u r so so beauty and sexxy woman .

wish u accept me as ur friend

but i think u r more beauty than ur pricsss.

wish u come to egypt . u will enjoy so somucch

wish u spend happy times and lovely nights in ur hollyday .

wish u return so so nice


wish see u so soon and meet u . wish to be near from uuu

pls add me in ur messanger

may mail [email protected]

or [email protected]

pls add me

När jag loggade in på min facebook dök denna vännerförfrågan upp. Precis i rätt tid! tänkte jag. Jag letar ju efter en kompis att resa med.. Perfekt! Han har ju verkligen planerat hela resan till Egypten och vet till och med att jag kommer ha trevligt när jag väl är där och att jag kommer att återvända so. so nice. Vad nu det innebär...
OM jag är sugen på att trycka på acceptera!

Kommentarer
Postat av: Ida Linnéa karlsson

HAHAHAHAHA!!

Postat av: hedda

hahaha charmig kille. (ring inte mig, jag ringer dig..)

2009-01-30 @ 13:13:44

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback