Martina: STOPP!

När jag hade rast sprang jag ner på stan för att köpa frukt.. Nöjt gick jag i solskenet och vidare in på ICA, gick mot frukthyllan och norpade åt mig ett grönt äpple och ett paket röda vindruvor. Jag gick mot mittenkassan, men plötsligt styrdes mina steg åt höger och där stog jag mitt framför godishyllan. Och inte nog med det. I min högra hand höll jag i godissleven och i min vänstra häll jag en tom godispåse. Nehe, den var visst inte tom heller. Vindruvorna fick så kvar i den där rännan som ska fånga upp tappade godisar och jag betalade och gick.

Alltså, kan jag hejda mitt begär? (Hörde jag någon viska missbrukare..?)

Efter jobbet känns det som att jag ska bjuda min trolldeg på lite promenad. Kanske till och med ska lyxa till det med en liten visit på solariet också...? Eftersom jag bara har svarta kläder har det blivit lite väl mycket jin och yang-tema på sista tiden. Svarta kläder, kritvit hud. 

Hörde jag någon ropa från godispåsen...? Japp! Jag tror bestämt att det är en cocos topp! 

Hejdå!



 

Kommentarer
Postat av: Ida

haha men du kan ju ha en godispåse i två veckor en anna trycker ju i sig allt oavset om det väger 15 gram eller 3 kilo. Kollar på anna skipper nu, hon har VERKLIGEN ALLTID det där halsbandet.

Postat av: M

Hahaha.. Du skriver så himla skönt Martina! Jag brukar gå in på din blogg ibland bara för att ta del av dina humoristiska fraser.. Hehe.. Ha en skön och trevlig dag.. Vi ses!



Du är rolig! =)



/M

2009-03-20 @ 00:56:10
Postat av: sanna

Jag är värre, jag LOVAR! Jag kan inte hejda mitt sug, vet inte vad som har flugit i mig! Det går inte, det är nästan så jag inte vill för allt är så fruktansvärt gott. Igår startade jag dagen med en marmeladmacka och en kladdkaka. Sen avslutade jag den med att baka kakor som jag glatt åt av (de som blev kvar efter att jag ätiit upp smeten! Gudd, jag längtar verklgein efter ikväll. Då ska jag sätta mig på tåget med en stor påse godis o ch ÄTA. Sen ska jag svulla hela helgen... :) Just det. JAg har även fått ett ryck på choklad. Dubbel daim, dubbel pigall och DUBBEL allt. Mmm, perfekt framför tv:n!



Vi ses imrogn Marty!

2009-03-20 @ 11:48:24
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: sanna

Just det...i förrgår fick jag in Anna Skipper...Nyttigheten smnittar verklgein av sig genom luren! NOT

2009-03-20 @ 11:49:38
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback