Meeelooodiifeeestivaleen!

Nu ska jag gå och möta mina kära arbetskollegor för att dricka några cider 
(för min del och öl för Fridas ;). Sen är det Melodifestival för hela slanten!
Vad tror ni, kan det bli kul?

Efterson jag är den enda levande människan i min omgivning (nu lät det
som att jag har två döda människor i min närhet) så kan jag bara ta kort på mig 
själv. Därför visar jag min melodifestivalklädsel. Kjol från Australien, Linne
från Filippa K, arm, bakad av trolledeg, vindögdhet från mamma och pappa. 

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: linn

va tyckte du?:D gick rätt hits vidare;)

Postat av: Heddo

Bröli! Kom till Uppsala nu! jag längtar till fredag :)

2009-03-08 @ 12:35:38
Postat av: Emelie

du är ju så söt! :)

2009-03-10 @ 00:30:07
URL: http://emmeoida.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback