Samedi

Vilken lördagskväll! Det var den bästa på länge! Melodifestivalen kommer
jag fortsätta skippa nästkommande lördagar. Men visst, det var kul att vara
där en stund! Men det roliga kom senare under kvällen...

Posera framför Telia.  


Lyxlirare som vi är tog vi ett kort utanför ingågen till Annicas villa.. ;)


Min alladeles bästa sanna sol var på besök i vår gamla bondlurkstad. Vi
hade riktigt kul hela kvällen!
 


Jag fick en chock när jag såg resten av bilderna- alla på mig med öppen mun
eller juckande mot en dörrkarm eller med ett vinglas i handen (och en vinflaska
i den andra)
  Det är nu i efterhand som jag inser att alkoholen gjorde sitt igår..
Det kan det vara värt någon gång ibland!

Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh, jag hade sååå kul Tiny! Sitter och små ler fortfarande!

Fast jag ser så fruktansvärt ful ut på alla bilder! Blev som ett spöke. Vi måste planera in en ny party snart igen, vi ringer, puasssssssssss


Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback