Sidbena eller mittbena?



"HAHA, neeehhejj, absolut inte!! Jag VET att jag inte passar i mittbena. Du ska se när jag kommer ut ur duschen
och kammar håret i mittbena. Jag har aldrig sett något fulare än min spegelbild
!"

Den meningen sade jag när jag fick förslaget om en ny frisyr för något år sedan.. Eller om det ens var så länge sen.. Jag har tyckt att andra passar i mittbena länge.. Men nu gillar jag mittbenan på mig också.. Men jag kan inte bestämma mig om den har vunnit över sidbenan ännu..

(Förresten! På bild nummer två har jag Filippa K linnet på mig, som jag köpte i Vingåker. Svart, klassiskt, med en liten ficka på bröstet och djup ringning i ryggen)

NU slutar jag och ska gå och möta pappa på stan för en sen lunch, kanske mer en middag. Sen ska vi på män som hatar kvinnor. Äntligen ska jag se filmen efter att ha sträckläst böckerna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker du passar lika bra i båda :)

Postat av: Beccis

jag tycker att du passar bra i båda, men det är riktigt snyggt med mittbena :)

2009-03-05 @ 19:24:34
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: linn

detsamma, kan vi inte byta kort en dag?:D fan va underbart det var, våren 08!

2009-03-05 @ 23:53:20
URL: http://liinnmariia.blogg.se/

Kommentera gärna :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentera här:

Trackback